בוחרים מגבות אמבטיה

חשוב לנו שלקוחותינו יהנו מהפינת הטיפים שלנו ויוכלו לקבל את מירב המידע החיוני לקניית מוצרים 🙂
אז נמשיך בנושא קנייה חכמה של מוצרי טקסטיל לבית 🙂 ונדבר היום על מגבות 🙂
המגבות שרכשתם מהר מאוד הפכו לקשות , דקיקות וממש לא סופגות ?! אנו ננסה לתת הסבר איך תדעו איזו מגבת לקנות , איך תבחינו בין מגבת איכותית לפשוטה ואיך תשמרו על איכות המגבת לאורך זמן .
המבחר עצום, המחירים שונים, המבצעים מבלבלים – אז איך בוחרים?
 כמו בתחום המצעים, כך גם במגבות: לא מספיק להתייחס בעת הקנייה לעיצוב ולצבעים – חשוב לשים לב בעיקר לאיכות הבד, לתפירה ולהדפסת הצבעים.
– הקריטריון החשוב ביותר בבחירת מגבות הוא המשקל. ככל שהמגבת איכותית יותר – היא כבדה יותר. המחירים, כמובן, בהתאם. מגבת באיכות טובה היא מגבת עבה מכותנה סרוקה, שבה הלולאות צפופות וגבוהות ככל האפשר. ככל שהמגבת שטוחה יותר – כמות החוטים קטנה יותר, וכך גם יכולת הספיגה שלה.
– חשוב להתייחס גם לסוג הבד. מגבות מכותנה סרוקה נעימות יותר למגע מכיוון שסיבי הכותנה עוברים תהליך של סירוק, שבו מוציאים את הסיבים הקצרים ומשאירים רק את האיכותיים. תהליך זה מעדן את המגבת ומרכך אותה, וגם מאריך את חייה בכביסות.
– הנקודה החשובה השלישית: הצבע וההדפסה. הצבעים צריכים להיות יציבים וחיים. מגבות שעוברות צביעה ואשפרה בציוד ייחודי וחדיש אמורות להאריך חיים ולא לדהות או להתכווץ.
לפי היצרנים והמומחים לטקסטיל, המשקל האופטימלי למגבת רחצה טובה הוא 650-550 גרם למ"ר. ישנם יצרנים המציינים את המשקל למר על המוצר, אבל לא קשה לבדוק זאת בחנות: פשוט להשוות את המשקל כאשר מחזיקים במגבות השונות.
אז בואו נסכם  – מה לבדוק, איך לשמור :
• יש לוודא שעל התווית רשומים פרטים מזהים של היצרן, הוראות כביסה וסוג הבד. המגבת האיכותית ביותר עשויה 100% כותנה סרוקה.
• משקל המגבת הוא בדרך כלל מדד לאיכותה. ככל שהמגבת כבדה יותר – כושר הספיגה שלה טוב יותר.
• יש לבדוק שלמגבת אין פגמים כמו לולאות משוכות או כדוריות כותנה. יש לבדוק שהתפירה ישרה והשוליים תפורים היטב, כפולים וצפופים מכל הצדדים.
• חובה לכבס כל מגבת חדשה לפני השימוש הראשון. מומלץ להשרות לפני כן את המגבת במים למשך לילה לפחות, לתלות לייבוש ואז לכבס. חומרי האשפרה, שמקשים את סיבי המגבת, ישתחררו, הסיבים יספגו מים והמגבת תהיה רכה ובעלת כושר ספיגה גבוה.
• מומלץ לכבס מגבות בטמפרטורה של 60 מעלות. מגבות שלא מצוין עליהן שניתן לכבסן בטמפרטורה כזו (אלא רק ב-30 מעלות) עלולות לאבד צבע.
• אין להשליך לסל הכביסה מגבות רטובות. הרטיבות מהווה כר להתפתחות פטריות וחיידקים, שקשה להיפטר מהם. פטריות התוקפות את המגבת מחלישות אותה ולכן עלולים להיווצר קרעים.
• ייבוש המגבת במייבש כביסה מקנה לה רכות ונפח ואילו ייבוש בשמש מקשה אותה.
אצלינו תמצאו מגבות אך ורק ברמת איכות גבוהה 🙂
בהצלחה לכולם בקנייה חכמה 🙂
יום טוב 🙂

שתפו את המאמר

עוד טיפים

איך בוחרים כרית לשינה

איך בוחרים כרית לשינה ​ כרית לא נוחה ולא מתאימה יכולה לפגום באיכות השינה שלכם,

דילוג לתוכן