איך בוחרים מגבת מטבח איכותית

מגבות מטבח רבותיי , נשמע כמו פריט שולי יחסית, אך למעשה, מדובר באחד הפריטים החשובים ביותר בבית בכלל ובמטבח בפרט 🙂
מגבות מטבח ממלאות עבורנו צרכים פונקציונליים במטבח וגם משפיעות על עיצוב והמראה הכללי שלו.

איך בוחרים מגבות מטבח איכותיות?

מגבות מטבח הן מגבות שנמצאות בדרך כלל בשימוש תדיר ויומיומי. מסיבה זו,  חשוב לבחור במגבות איכותיות, תוך הקפדה על הפרמטרים הבאים:
– עובי המגבת – בשל העובדה שהייעוד של מגבות המטבח הוא בראש ובראשונה לספוג המון רטיבות ולחות מהידיים, לעובי המגבת יש חשיבות מכרעת. בעוד שמגבות עבות יוכלו לשרת אותנו לזמנים ממושכים יותר במטבח, מגבות דקות יותר עלולות להתרטב בקלות, עניין אשר ידרוש מאיתנו להחליף את המגבת לעיתים תכופות.
בנוסף, בשל השימוש האינטנסיבי במגבות המטבח, לא מן הנמנע שמגבות דקות יישחקו באופן מהיר יותר ממגבות מטבח עבות וייתכן שנצטרך לכבס אותן בתדירות גבוהה יותר.
– בד – מומלץ לבחור במגבות העשויות 100% כותנה, שכן מגבות אלה לרוב יהיו עמידות יותר ויספגו היטב רטיבות.
– צבעוניות – על אף שניתן לרכוש מגבות מטבח במגוון צבעים שונים, לרוב הצבעים הבולטים ביותר למגבות יהיה לבן, שמנת ואפור. בעת בחירת מגבות מטבח, יש לתת את הדעת לא רק על המראה של המגבות, אלא גם על הפונקציונליות שלהן והאופן שבו הן ישתלבו בשגרה היומיות שלכם בעיצוב המטבח.
האם חשוב להתייחס לאיכות הספיגה של הבד במגבות מטבח?
בהחלט כן, מגבות מטבח כפי שציינו קודם לכן אמורות לספוג טיפות מים ולפעמים ננגב ידיים רטובות מאוד, לכן כושר הספיגה של מגבת המטבח צריך להיות גבוה מאוד. מגבת מטבח העשויה מכותנה טובה מאוד לספיגה שכזו.
האם מגבות המטבח יוציאו סיבים לאחר כביסה ושימוש ממושך?
מגבות מטבח איכותיות לא יגיעו למצב של הוצאת סיבים, חוטים ואפילו כדוריות בד לאחר הכביסה. מגבות מטבח איכותיות ישמרו על איכותן גם לאחר שימוש ממושך ומספר כביסות שתעשו להן.
האם כדאי לייבש מגבות מטבח במייבש כביסה?
תופעה ידועה בארץ היא שהמים בישראל נחשבים קשים, כדי למנוע פגיעה בבד לאחר כביסה, מומלץ לא לייבש אותם על חבלי הכביסה לאחר הכיבוס אלא לייבש אותם דווקא במייבש. ייבוש בטמפ' נמוכה שומרת על איכות הבד ומונעת שחיקה שלו לטווח ארוך.
מוזמנים להתחדש במגבות מטבח חדשות שלנו , ברמת איכות מוקפדת מאוד 🙂

שתפו את המאמר

עוד טיפים

איך בוחרים כרית לשינה

איך בוחרים כרית לשינה ​ כרית לא נוחה ולא מתאימה יכולה לפגום באיכות השינה שלכם,

דילוג לתוכן